Maak kennis met Sander
Vestigingsmanager Baneninhetgroen Groningen
Mijn naam is Sander Spithoven, woonachtig in Emmen met mijn vrouw en 2 “kinderen” van 19 en 17 jaar. Na een uitstapje van een jaar, toch weer terug in de arbeidsbemiddeling waar mijn hart ligt . Ik was op zoek naar een bedrijf in een nischmarkt en dan zit ik bij Baneninhetgroen zeker goed. Vanaf juni 2026 ben ik werkzaam bij de sinds begin 2026 geopende vestiging in Groningen. Een hele leuke uitdaging bij een op te starten vestiging bij een zeer enthousiaste en laagdrempelige organisatie. Samen met de al aanwezige collega’s zijn we verantwoordelijk in de Noordelijke provincies voor vele groene plaatsingen in deze dynamische arbeidsmarkt.
Na een lange actieve voetbalcarrière kijk ik nu graag naar de vele sporten op tv en sla af en toe een balletje op de tennisbaan. Daarnaast houd ik van gezelligheid met het gezin en vrienden onder het genot van een hapje en een drankje!
